Adobe Sign: 50 transacties voor €1,-

Met Adobe Sign kunt u e-handtekeningen versturen, volgen en verzamelen. Het ondertekenen van documenten is net zo eenvoudig: u hoeft alleen maar te klikken, te tikken of te vegen. Snel en veilig, ook op schaal.


Wat kunt u met Adobe Sign?

  • Versnellen van ondertekeningsprocessen.
    Handtekeningen verkrijgbaar binnen enkele minuten, geen onnodig lange processen. Medewerkers kunnen eenvoudig handtekeningen opvragen bij anderen, documenten ondertekenen en het hele volg- en beheerproces digitaal uitvoeren.
  • Overal en op elk apparaat werken.
    Vanaf een willekeurige locatie, op elk gewenst moment, kunnen documenten ondertekend worden. Zij hoeven zich niet aan te melden bij een account of iets te downloaden.
  • Documenten voldoen aan juridische vereisten. Adobe Sign biedt de hoogste niveaus van beveiliging, beschikbaarheid en juridische compatibiliteit.
  • Documenten kunnen bulksgewijs geleverd worden.
  • Merkconsistentie beter gewaarborgd.
  • Adobe Sign integratie met Microsoft Office 365.
    O.a. vanuit Word direct een PDF-formulier maken en digitaal laten ondertekenen.

Button veelgestelde vragen

Klaar om uw ondertekeningsprocessen te versnellen?

Bestel deze aanbieding vandaag nog.

Bestellen

De eerste 50 transacties verbruikt?

Extra transacties zijn makkelijk en snel bij te bestellen op prepaid basis. De bestelde transacties zijn geldig tot aan de verlengdatum van uw licentie.

Wanneer u gebruikt maakt van dit kennismakingsaanbod kunt u kiezen voor een Business of Enterprise licentie. Wenst u na afloop verder door te werken met Sign? Dan kunt u nieuwe transacties bestellen voor de gekozen licentievorm.

Sign for Business / Enterprise

Met Sign for Business krijgt u toegang tot de basisfunctionaliteiten. Sign for Enterprise biedt naast de basisfunctionaliteiten een betere integratiemogelijkheid, een geoptimaliseerde workflow en automatiseringsopties.

Meer informatie