RoboHelp Office voor onderwijs & non-profit
Enterprise
Verlengen bestaand account
EU talen (geen NL)
Persoonsgebonden: 100+ licenties

Met RoboHelp structureert u allerhande content in een overzichtelijk Help-systeem. Denk hierbij aan informatie voor handleidingen, procedures, kennisbanken en e-learning. De output van de software is geschikt voor weergave op verschillende schermformaten en platformen. Publiceer inhoud als mobiele apps, in HTML5, EPUB 3, Kf8 en MOBI. Gebruikers vinden relevante content sneller met dynamische inhoudfilters en u genereert verbeterde DUCC uitvoer. Migreer eenvoudig uw huidige DUCC output naar de meer efficiënte output gebaseerd op de dynamische contentfilters.
Maak gebruik van de HTML5 lay-out om de contentconsumptie-ervaring te verbeteren met een kleinere bestandsgrootte, snellere laadtijden, soepelere overgangen en ondersteuning voor sociale widgets. Sluit aangepaste lettertypen in met EPUB-output en zorg dat het resultaat er betrouwbaar en doordacht uitziet in de gewenste huisstijl.

De software is zeer geschikt voor; auteurs, educatieve ontwerpers, beleid- en procedure-specialisten, kennisexperts, gebruikerassistent ontwerpers, eLearning professionals, ontwikkelaars voor mobiele toepassingen en content strategen.

Waarom RoboHelp?

• Helpsystemen inrichten voor handleidingen van bijv. softwarepakketten.
• E-learningen ontwerpen met interactieve indelingen.
• Met meerdere auteurs aanpassingen doen in RoboHelp bestanden.
• Verrijken van digitale projecten met foto, video en hyperlinks.
• Tekst en gegevens importeren uit o.a. Word, PDF en HTML.
• Projecten zoals helpsystemen, procedures en beleidsregels online en offline publiceren als website.

Pakket
RoboHelp Office
Bestemd voor
onderwijs & non-profit
Reden van aankoop
Verlengen bestaand account
Beheermogelijkheden
Enterprise
Soort gebruik/gebruiker
Persoonsgebonden
Niveaus staffelkorting. Prijsvoordeel per licentie bij bezit van
100+ licenties
Besturingssysteem
Win + Mac
Taalversie
EU talen (geen NL)
Prijseenheid
1 jaar
€ 173,00
excl. btw
Exclusief belasting
Aantal
Toegevoegd aan winkelwagen
Toegevoegd aan winkelwagen


Bel ons op 088 008 0000 (lokaal tarief) of mail uw vraag

Wat u kunt verwachten van RoboHelp

  • User Interface: maak gebruik van de taakgerichte ribbon User Interface voor een verbeterde productiviteit. Pas features aan naar uw eigen optimale werkomgeving.

  • HTML5 lay-out editor: pas responsieve, HTML5 lay-outs toe aan uw website-thema zonder kennis van HTML5 en CSS3. Voeg een logo toe, match kleuren met uw merkpalet, maak een stijl voor widgettekst en -iconen en kies welke widgets worden weergegeven voor tablets, smartphones en desktops.

  • Zoekresultaten HTML5: creëer betere context voor eindgebruikers door het tonen van meer details in de zoekresultaten. Configureer de zoekresultaten zodat ze verschijnen over de inhoud of topicvensters.

  • Beschrijving weergeven: standaard worden de eerste paar zinnen van het onderwerp getoond, u kunt ook uw eigen tekst schrijven bij een onderwerp.

  • Real time CSS-editor: direct gemaakte code in de weergave zien mee veranderen.

Screenshot RoboHelp
Afb: screenshot interface RoboHelp.

Lidmaatschap per maand of jaar?

Heeft u nog geen Adobe organisatieaccount (lidmaatschap), dan ontvangt u deze kosteloos bij aanschaf van uw jaarlicentie. Heeft u al een actief Adobe lidmaatschap, dan wordt bij uitbreiding enkel de maanden resterend tot aan de verlengdatum van uw lidmaatschap berekend. Zo heeft u één verlengdatum en één beheeromgeving voor al uw Adobe lidmaatschapslicenties.

Aantal gebruikers per licentie

Met elke licentie heeft u de mogelijkheid de software op 2 systemen gelijktijdig te activeren. Zo wisselt u zonder inloggen tussen uw werk- en thuissysteem. Wilt u op meer apparaten activeren? Dat kan door flexibele aan- en afmeldopties tijdens het gebruik of u schaft meer licenties aan per gebruiker/werkplek. Zoekt u een andere variant, zie Robohelp overzichtspagina.

Na uw aankoop, snel aan de slag

Na uw bestelling ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw aankoop. U kunt snel aan de slag met de eenvoudige installatie-instructies en een downloadlink.

voordelen aankopen

Informatie voor installatie

Bij Adobe zijn vrijwel alle apps beschikbaar voor Mac en Windows, u hoeft hiervoor geen keuze te maken tijdens de aankoop. Nieuwe versies worden automatisch aangeboden, u beslist zelf of u (of uw gebruikers) deze installeert. U bent altijd vrij om te (her)installeren naar eigen keuze. Activatie van de apps loopt via uw Adobe-ID. Dit geldt ook voor tablet/mobiele apps.

Bekijk de systeemvereisten voor Mac en Windows.

Aankopen bij een Adobe Certified Reseller

U koopt uw software bij een betrouwbare reseller. Doesum is uw aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot licenties en onderhoud. Doesum is niet voor niets door Adobe Systems Inc. geselecteerd als Certified Reseller voor bedrijven, overheden en non-profits. De persoonlijke benadering is kenmerkend bij de software levering, van eenmanszaak tot en met groot bedrijf en gemeentes. Ook non-profit organisaties zoals scholen, stichtingen, kerkelijke instellingen en verenigingen weten bij Doesum de meest geschikte licenties te vinden.

adobe certified reseller


Software voor bedrijven

Praktijkcursussen

Mist u de benodigde kennis om alles uit uw software te halen? U kunt maandelijks instappen op een van de klassikale praktijkcursussen door heel Nederland. Doesum is Adobe Authorised Training Centre. Specifieke wensen? Wellicht is een Cursus op maat dan iets voor u of uw team.

Authorised Training Centre

Datasheet

Pakket
RoboHelp Office
Bestemd voor
onderwijs & non-profit
Reden van aankoop
Verlengen bestaand account
Beheermogelijkheden
Enterprise
Soort gebruik/gebruiker
Persoonsgebonden
Niveaus staffelkorting. Prijsvoordeel per licentie bij bezit van
100+ licenties
Besturingssysteem
Win + Mac
Taalversie
EU talen (geen NL)
Prijseenheid
1 jaar

Specifieke referenties

Aantal
Toegevoegd aan winkelwagen
Toegevoegd aan winkelwagen